tisdag 21 juli 2009

vilodag, - 1

I går var det sjätte och sista dagen med cellgifter. Tjoho! Ett delmål nått!

I dag är det en "vilodag" och i morgon ska jag välkomna tillbaks mina stamceller som legat nedfrysta i -297 grader C. Det blir två dagar med återföring av stamceller, antagligen för att det tog två dagar att skörda de samma. Testade att cykla på min motionscykel som jag har här på rummet idag. Tio minuter på den är väl bättre än inget?!?

I går fick jag ett överraskat och mycket uppskattat besök av Nilla och Jacob som kom nedkörandes från Stockholm för att fynda på IKEA här. De kom med kvällsmat, asiatisk hämtmat, kycklingspett m jordnötssås. Mums! Undrar om det är mer sjukhusmaten som gör att man tappar aptiten än att det är behandlingen som får en att inte vara sugen på mat?

Jordgubbssäsongen är nu slut, i lördags sålde dom de sista små röda gyllene bären. Alltid lite vemodigt när det är över - det går så fort! Lägger in en bild på Alex där han har på sig säsogens häftigaste profilkläder från Hydén jordgubbar...

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Anna!

Här kommer en hälsning från Molly som vill -Titta Jajex, titta Jajex!

Och då glider vi in på din blogg och kikar på Mollys favvokille ALEX!

Må så gott - vi hörs!

Kramkram
Sandra

Polka & Chilli och deras klan sa...

stort smile :-)

Anonym sa...

Hej Anna
vågar inte riktigt börja med skype men tänker mycket på dig och hoppas att allt går bra!! Kram Anki o voff från Lukas