tisdag 28 juli 2009

Clownen Manne, svampskogen och jag

Låter som om jag börjat skriva en barnbok eller?
Kanske kunde vara en framtidsbransch, får blir lite bättre på att skriva först.

Nej, överskriften syftar till världen jag klev ut i efter min långa dusch. Det ramlade väl av ett kilo hår ungefär (kändes det som) och ut ur badrummet klev en nykammad clownen Manne... kändes som bästa liknelsen. Fy fasen som jag ser ut! Kvällssköterskorna som nyss gått på sitt skift kom in och lovade att dom skulle försöka leta fram en rakapparat och raka av det som är kvar. Hoppas det blir tid till det.

Det hade kommit ett MMS också medans jag var i duschen. Ytterliggare rapport från himmelriket i svampskogen! Så härligt det ser ut!!!
Toppar detta inlägg med en bild på den här sommarens absoluta favoritbadkille!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Anna !

Det är jag Cicci , jag hoppas att du mår lite bättre nu , jag blev så glad när du kom in och hälsade på Smakfullt !!

Visste inte att ni hade en blogg, malin visade mig !
nu kan vi höras lite oftare , ha de så jätte bra !
Stor kram Cicci (sachs )

Polka & Chilli och deras klan sa...

HEEJ, kul att du kikade in på vår sida! Återkom gärna!
Är du kvar något på Smakfullt (vilken mysig affär det var!) eller blev det som du sa att du inte skulle vara kvar?

stor kram
Anna

Anonym sa...

Det Blev som vi sa att nu är jag åter på säbyholm hel tid, men det är inget att gråt för , ganska skönt att slippa sena kvällar och helger !!

Kram