onsdag 15 juli 2009

"har flyttat"

Håller som bäst på att göra mig hemmastadd på mitt nya rum. Här kommer jag att bo nu i ca tre veckor frammåt medans de ska genomföra mitt stamcellsbyte.

Blev inskriven här redan igår och då tog de ett antal nya prover samt att jag fick operera in en CVK, en slags permanent nål som sitter i halsen där jag kommer att få all dropp m.m. nu under den kommande tiden. Första cellgifterna börjar dom inte förrens med i eftermiddag så i gårkväll fick jag permission och kunde bo hemma. Det var skönt och vi hann t.o.m med en lunch på stan' idag innan jag behövde vara tillbaks.
Nu serveras fika ute i matsalen, bäst att jag går ut och ser vilka mina nya grannar är...

1 kommentar:

Anonym sa...

Har en kort stund med bra täckning så jag kom snabbt hit. Anders funderade på den där motionscykeln om inte den gick att byta mot en crosstrainer, man måste ju tänka på skidsäsongen och då räcker det inte med benmuskler.
Kram Lotta