onsdag 22 juli 2009

Dagen D, del 1

Om en knapp timma ska jag börja få tillbaka lite stamceller, det blir en omgång i morgon också. Känns líte pirrigt även om de sagt att det är sällan man känner av någon reaktion. Har nyss fått lite förebyggande mediciner för att unvika någon reaktion. Kommer tydligen också att matas med vics blå medans de sprutar in stamcellerna i mitt blod, kan bli en otäck smak i munnen annars.


Jag får mycket härliga mail, sms, mms och telefonsamtal. Delar med mig av några sommarhärliga MMS blider här (nedan till vänster är Alex kusiner Emma och Adam från en skön strand i trakten av Varberg, på den andra badbilden är det också dom plus nästkusinerna Edvin och Clara, nu är de i Göteborg och badar, den sista bilden kom i gårkväll i från Smögen, det är min moster Bitte som njuter på båtbrryggan):

1 kommentar:

Jessica & boxertjejer sa...

Underbara kämpande Anna! Kul att hitta din sida.
Kram Jessica