onsdag 8 juli 2009

Livskvalitet...

...kan vara att hänga på en strand vid Vättern med ett gäng glada vänner. Och när det närmar sig kväll åka in till en ute servering i Vadstena (Restaurangen på hörnet) och äta god mat och snacka skit med glada vänner och hålla koll på barn med myror i brallan.

Detta var vad vi gjorde förra onsdan'. Fler såna dagar!!

Tror att grabbarna (Alex och Hugo) upplevde livskvalité när de satt och plaskade i strandkanten...

Livskvalitet för Bella är nog som i måndagskväll när telefonen ringde vid elvatiden på kvällen. Det var Johans pappa som behövde hjälp att spåra upp ett vildsvin han skjutit. Ett uppdrag hon skötte med bravur!


Klockan är nu halv ett och jag sitter kopplad med slangar i båda armarna, får lov att röra höger handen lite, tack och lov. Två timmar kvar som jag måste vara uppkopplad, kanske inte så mkt livskvalité men väldigt trevliga sköterskor som småpratar med en och servar m fika :-)

3 kommentarer:

Anonym sa...

snacka om cliffhanger.... vadå och?/Nyfiken i en strut-Nilla

Polka & Chilli och deras klan sa...

det var en ofrivillig cliffhanger... ruggigt dålig mobiltäckning inne i bunkern där jag satt och höll på med min "skörd".

Anonym sa...

Tack för en trevlig dag och supergoda jordgubbar! Jag är med på din resa :-)

Kram Jennifer