torsdag 15 november 2012

Vad är det som händer?

Var ju hos min läkare så sent som i går förmiddags. Skrev om det besöket i bloggen igår. Kände mig ganska så lugn och trygg efter det besöket. Nu känns det som magen och området runt levern håller på att gå bärsärk. Magen har svullnat upp och det spänner och gör ont och vansinnigt obekvämt. Vad är det som händer? Varför svullnar det upp så här? Sluta genast, jag vill inte!!!

Kroppen är så trött, trött. Men den fungerar ju inte i heller om den inte får komma ut och röra sig. Fastnade väldigt nära i blytung sömn i morse/förmiddags. Men crawlade mig upp och som tur var tittade svärfar in på förmiddagskaffe. Piggade upp!! Tillslut kom vi oss ut i skogen, jag och sötaste fyrbenta, trogna följeslagarna. Det går inte fort när jag strosar fram men vi rör oss. Hundarna håller uppe sin fart fantastiskt väl själva :-) Det är sån glädje att få se dom rusa runt i eufori!
Kaffe och ryggsäcken var med så vi kunde sätta oss i en solig glänta. Telefonen är också en bra följeslagare, skönt att kunna ringa en riktigt god vän, även om man inte rent fysiskt är nära varandra. Åh vad man önskar att alla människor man tyckte om bodde närmre, även om man har många underbara vänner alldeles tätt inpå så är det så många som saknas som man vill kunna träffa oftare och enklare.




Inga kommentarer: