torsdag 16 maj 2013

Nu längtar jag till nästa läkarbesök

Sjukhusbesök idag. Dags för dropp med Herceptin.

Leverproverna låg kvar som sist och bästa Maggan hade kikat lite på resultatet av röntgen som gjordes av buk och bröstkorg innan Kristihimmelsfärdshelgen. OCH DET SÅG BRA UT!!!!

Metastaserna ska ha minskat i storlek, några så kraftigt att de knappt gick att mäta... Det låter som helt fantastiskt, otroligt och alldeles underbart!!! Jag känner mig sådär odödlig igen...

Ni måste tro att jag är lite knäpp som blev så bekymrad förra veckan när det plötsligt gjorde så ont igen, men man blir så uppmärksam på varenda lite förändring. Har resonerat med Maggan och kanske var det att levern reagerade så på kontrasten jag fick i samband med röntgen, det är väl inga barnlekar det för en icke helt frisk lever.

I övrigt vad röntgen innebär får vi höra mer av från doktor Nils, har läkartid med honom om knappt två veckor. Längtar!!

Njut av livet vänner, det gör jag, mina framsteg är era och beror på allt kraft och stöd jag får ❤



Inga kommentarer: