onsdag 18 november 2009

Ett rosa skimmer...

Det brukar inte bekomma mig så mycket det här lite grå novembervädret, men när man plötsligt vaknar upp en dag och världen utanför skimmrar i rosa kommer man på att det var nog ett tag sedan man såg solen. Det var en fantastisk morgon!
På jobbet möttes vi av tuffa nyheter, ännu en när och kär vän som går en tuff tid till mötes. Hoppas vi kan stötta henne lika väl som jag fick kraft och energi av alla runt mig.

Det rosa skimmret avtog och övergick i regn, men "knoppis"-barnen räds inte vatten och vi gick på mysig skogsutflykt under eftermiddan'. Pepparkaksbak blev det också när vi kom tillbaks från skogen. Väldigt roligt! Alex var täckt i mjöl från topp till tå...

1 kommentar:

Tove sa...

jag och ebba såg också de vackra molnen imorse! nu är hon supergnällig - fick influensavaccin igår. jag har röjt alla pluggpapper på jobbet. Så skönt!