onsdag 14 oktober 2009

Försöker lära mig att sy...

... och det med varierat resultat (läs ganska så dåligt). Men långsamt blir det bättre och bättre och jag närmar mig att ha skapat plagg som Alex kan bära. Har hittils bara testat ett par enklare "yoga"-byxor till mig själv, resten har varit till Alex. Var väldigt nöjd igår när jag var klar med denna tröja!

Men se, den passade inte, gick inte att få över huvudet... Konsulterade svärmor i gårkväll och ska se om jag kan få till den med någon slags öppning/sprund. Ruskigt bra träning för ens tålamod och nogrannhet det där med att sy :-)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Kan inte Alex skruva av huvudet då när han ska ha på sig denna finfina tröja? Utmärkt Anna!/Nilla

Anonym sa...

Gud , vad du är duktig , värst med att sy , koka fonder och baka egna korvbröd .....

Jag blir alldels avundsjuk på allt du kan framför allt att sy , det har jag alldrig varit bra på ....

Stor kram Cicci