måndag 24 augusti 2009

Det kom ett MMS...

... "En nöjd hund eller en hund som skäms? Hon har i alla fall lyckats äta upp delar av det kött vi skulle äta i kväll :-( ja hon ser ledsen ut för hon fick skäll ;-)"


Lite genant att hon utnyttjar gästfriheten hos sina fina extra familj genom att hoppa upp på köksbänken och käka upp älgbiffarna som låg för att tina...


I övrigt har det varit en bra helg. Krafterna kommer mer och mer för varje dag. Plockade fram cykeln i lördags. Fick sopa av rejät med spindelnät och pumpa däcken, men sen var vi på banan. Har cyklat en liten sväng både lördag och söndag. Går fint, tar det lugnt och försiktigt och stannar och tar fika paus hos diverse familjemedlemmar. Även Alex fick åka med i sin vagn. Något han gillar skarpt!!
I söndags åkte vi dessutom upp till brukshundsklubben en sväng för att titta på tävlingar. Kul att komma upp till klubben igen, alla är så rara och uppmuntrande! Hoppas vi snart kan börja träna igen jag och Bella!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ett riktigt rovdjur den där Bella, Skäms på sig./nilla

Anonym sa...

Oj oj oj Bella!!!
Har sett den där minen förut, närmare bestämt hemma hos mig när hon käkade upp diverse ostar, bra för mig så jag slapp äta alla själv!!
Skönt Anna du verkar bra igång!

kram

Anonym sa...

Hihi ja hon kör lite med oss men det är väl så det ska vara när man är borta...Annars är hon en helt fantastisk vovve och vi får väl lära oss att inte fresta hennes smaklökar så nära henne, svårt att motstå. Idag har jag träningsvärk efter att mina två personliga tränare(Anna o Bella) kör hårt med mig vilket är underbart skönt då jag annars är lite bekväm hrm. Mest fantastiskt är väl var i hela friden du Anna hittar din entusiasm ifrån, imponerande. Ses /Nillan