måndag 26 oktober 2009

Grillad korv är det bästa som finns

Det blev ännu en helg med jakt i fokus. Bella och Johan var ute både lördag och söndag, medans jag och Alex hängde på i ett drev på morgonen på lördagen och igår, söndag, kom vi enbart till korvgrillningen... Vi stannade hemma och bakade korvbröd som vi hade med oss ut i skogen. De blev supergoda, inte speciellt svåra att baka heller.

I lördags när vi lämnat jaktlaget (vi var bjudna till dop) och jakten fortsatte kom så jaktlyckan. Johans bror fällde en älg!! Nu kommer jag att få ben till min fond. Blir spännade att se om jag lyckas...


3 kommentarer:

Anonym sa...

hallå där
Kan ju bara hålla med korvbrödan var himmelskt goda/Nillan

Unknown sa...

Anna - vill du dela med dig av receptet? ;-) De såg så goda ut, och att dessutom få baka sin egen mat är något som jag fastnat för!

Polka & Chilli och deras klan sa...

Receptet kommer på mail! kram Anna